سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

تفکیک جنسیتی دانشگاه به بهای حذف خواهران ؟؟

    نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

شنیده بودم دانشگاه صدا و سیمای  قم محیط خوبی  دارد چون اکثر دانشجویانش طلبه اند ؛خانم ها هم میتوانند در رشته ادبیات نمایشی و نویسندگی درس بخوانند که به نظرم کار معقولی آمد .  وقتی دلم گرفته بود از محیط های هنری رنگ وارنگ تهران ...  با خودم گفتم ارشد می روی قم یک نفس راحت میکشی ...در حال جمع آوری مدارک برای ثبت نام بودم که  امروز با کمال تعجب متوجه شدم قسمت خواهران این پوستر  حذف شده ...وقتی قضیه را جویا شدم جواب دادند : محیط و امکانات آموزشی ما کم است و دیگر نمی توانیم هم  خواهران را ساپورت کنیم هم برادران را !  

کاش صدا و سیما جای اینکه از زن فقط بعنوان مجری و تبلیغاتچی و... استفاده کند دغدغه تربیت زن نویسنده دینی و صاحب نظر را هم می داشت ... یادمان نرود پیام آور عاشورا یک زن بود ... و حتی روح زن با کار رسانه ای و تربیتی سازگار تر است ...

پ.ن :

بزرگواری پیشنهاد کردند این پی نوشت را اضافه کنم که به نظرم به جا آمد :

روزهای اول که امام تازه ایران برگشته بودند مشکلاتی باعث شد که اعضای‌ کمیته‌ی‌ استقبال‌ به‌ امام‌ پیشنهاد دهند تاملاقات‌خانم‌ها تعطیل‌ شود.

ناطق‌ نوری‌ در این‌ زمینه‌ می‌گوید: 

«به‌ امام‌ عرض‌ کردم‌: «خانم‌ها که‌ به‌ ملاقات‌ شما می‌آیند در اثر فشار جمعیت‌غش‌ می‌کنند. چادرهای‌شان‌ می‌افتد و دست‌ و گردن‌شان‌ پیدا می‌شود وبی‌حجاب‌ می‌شوند و دوم‌ اینکه‌ مردها باید این‌ها را بردارند و ببرند و چون‌ ما زنان‌ امدادگر نداریم‌، جمع‌ کردن‌ اینها مشکل‌ است‌. اگر اجازه‌ بفرمایید ما دیدارخانم‌ها را تعطیل‌ کنیم‌».

ولی‌ حضرت‌ امام‌ بااین‌ پیشنهاد مخالفت‌ کردند و فرمودند:

«شما فکر می‌کنید اعلامیه‌های‌ شما شاه‌ را بیرون‌ کرد؟ همین‌ها شاه‌ را بیرون‌کردند.»

و سپس‌ فرمودند: 

«شماها بروید و وسیله‌ی‌ رفاه‌ و آسایش‌ آن‌ها را فراهم‌ کنید.»

«وقتی‌ این‌ فرمان‌ امام‌ صادر شد، تلاش‌ها برای‌ تشکیل‌ انتظامات‌ بانوان‌ آغاز شدو روز شانزدهم‌ بهمن‌ماه‌، انتظامات‌ بانوان‌ تشکیل‌ و انتظام‌ امور بانوان‌ را به‌دست‌ گرفت‌.» 

 


روحانی مچکریم ! ایران به حق هسته ای خود رسید ...

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم 


طبق توافق 1+5  ایران به حق هسته ای خود رسید ... 

1- رآکتور اراک تعطیل میشود.

2- ایران اجازه ی بازفرآوری پلوتونیوم (مرحله ی پایانی چرخه ی سوخت) را ندارد.

3- ایران باید 50 درصد از سانتریفیوژهای نصب شده در نطنز و 75 درصد سانتریفیوژهای نصب شده در فردو را از کار بیاندازد.

4- ایران غنی‌سازی بالاتر از 5 درصد را متوقف میکند و پیشرفتهای فنی اش را در این زمینه کاملا تعطیل می کند. همچنین ذخایر اورانیوم با غنای پای...ین 3/5 درصد خود را افزایش ندهد.

5- بخش اعظم رژیم تحریم‌ها از جمله تحریم‌های کلیدی نفت، بانکداری و مالی در جای خود باقی می‌ماند و لغو نخواهند شد.

6- ایران به طور کلی حدود 7 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده اش را دریافت خواهد کرد.(این رقم فقط به اندازه ی پرداخت دو ماه یارانه ی نقدی مردم است). یعنی دسترسی به بخش اعظم دارایی‌های خارجی ایران که حدود 100 میلیارد دلار است به واسطه‌ تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست یا محدود است.

7- در شش ماه آینده فروش نفت خام ایران نمی‌تواند افزایش یابد. فقط تحریم نفتی بیش از آنچه که هست افزایش نمی یابد.


دسترسی روزانه به نطنز و فردو  در اختیار بازرسان آژانس قرار داده شده. این دسترسی به بازرسان اجازه می‌دهد که تصاویر دوربین‌های امنیتی را بررسی کنند تا از نظارت جامع مطمئن شوند. این دسترسی اجازه‌ شفافیت بیشتر در زمینه‌ غنی‌سازی را در این سایت‌ها می‌دهد و زمان تشخیص هرگونه خودداری از پایبندی (نسبت به تعهدات) کوتاه‌تر می‌کند.  
  و دیگر لازم نیست جاسوسان سیا خود را به زحمت بیاندازند می توانند از خانه شان تمام فعالیت های ما را رصد کنند و برای ترور هایشان هم کمتر به زحمت می افتند و خرابکاریهایی که قرار است انجام بدهند نظم و سامان بیشتری می یابد ...
بر همه ملت ایران تبریک می گوییم .وااااای

شاید بتوان با منطق قدرتمند و مستدل فامیل دور پاسخی برای آن بیابیم !


فامیل دور با تیم کلاه قرمزی فوتبال بازی کرده و 29 گل خورده‌ و یک گل زده‌اند. با این حال در تعیین برنده بازی اختلاف نظر وجود دارد!
...
فامیل دور: آقای مجری اینا جر می‌زنن!

مجری: چطور مگه؟!

فامیل دور: آخه آقای مجری ما 29 گل خوردیم و اونا فقط یه گل خوردن! با اینکه ما بیشتر گل خوردیم ولی اونا میگن ما برنده‌ایم. حالا من از شما یه سوال دارم و بعدش دیگه هیچ صحبتی ندارم!

مجری: خوب بگو!

فامیل دور: آقای مجری 29 بیشتره یا یک؟!

مجری: خوب معلومه 29.

فامیل دور: من دیگه حرفی ندارم!

این هم یک کاریکاتور برای کسانی که به حرف رهبری استناد می کنند .بدون شرح 

آب ...؟

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین (ع) این گونه شهید شد تا سال ها بعد ما یادمان نرود وقتی پای انتخاب پیش آمد  بین "آب" و" عزت و دینمان " کدام را انتخاب کنیم !  

 و ما سال های سال است که میگوییم "سلام بر لب های تشنه ات یا حسین  (ع)  "

پ.ن :

هیئت حاکمه ی اموی از خدا میخواستند که امام حسین (ع ) دست بیعت بدهد و با حکومت آنها موافقت نماید ازاین بهتر برای آنها چه بود که پسر پیامبر و امام وقت به آنها امیر المومنین بگوید و حکومت آنها را به رسمیت بشناسد؟                                                                                                            

      کتاب ولایت فقیه امام خمینی (ره)

 

 


روحانی مچکریم 2!

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی بود یکی نبود..

در روزگاران قدیم بین یونان و تروا جنگی در گرفته بود و علارغم اینکه تروا حدود ده سال محاصره بود یونانی ها موفق به شکستش نمی شدند .

یونانی ها که از این وضع خسته شده بودند به فکر نقشه ای افتاند مدرک داشتنیک اسب  چوبی بزرگ و خوشگل ساختند و هزار تا بوس توش گذاشتند و رها کردند پشت دروازه شهر و وانمود کردند که شکست خود را قبول کرده و اسب را به عنوان هدیه به مردم تروا پیشکش می‌کند.  بووووس

تروایی ها با هم بحثشان گرفت یکی می گفت اسب را بیاوریم تو یکی می گفت نه  باید کاسه ای زیر نیم کاسه باشد .

آخرش هدیه را قبول کردند و آوردند تو و به نشانه پیروزی به جشن و پایکوبی پرداختند ...

نیمه شب یک عده سرباز که داخل اسب پنهان شده بودند از آن بیرون آمدند و دروازه های شهر را به روی یونانی ها باز کردند و تروا که ده سال در مقابل محاصره و حمله یونانی ها مقاومت کرده بود به همین راحتی فتح شد .

 

رئیس‌جمهور گفت: روز پنج‌شنبه آمریکایی‌ها تماس گرفتند که ما هدیه‌ای داریم و این جام (شیردال) را با تشریفات به نمایندگی آوردند و گفتند که این هدیه ما به ملت ایران است.  نجفی گفت: به گفته مسوولان وزارت‌خارجه آمریکا این شئ به نشانه حسن‌نیت این دولت به ایران اهدا شده و ملت آمریکا خوشحال است که چنین هدیه‌ای را به ملت ایران تقدیم می‌کند. دوست داشتنبووووس


پ.ن:

1. برخی عقیده داشتند که این اسب یک نیرنگ جنگی است و به هیچ روی نباید آن را به بهانه اهدای آن به ایزدان وارد شهر کرد لائوکون  پیشوای مذهبی نیز بر همین باور بود و حتی نیزه های به جانب حیوان ساختگی پرتاب کرد تا ثابت کند از آن صدای شیئی میان تهی برمی خیزد. ولی چیزی نگذشت که ماهایی او را خفه کردند و مردم تروا گمان کردند اهانتی به مقدسات روا داشته‌است!

2.  شیر نماد ایران و عقاب نماد آمریکاست اتفاقا یک کتاب هست مال جیمز بیل به اسم شیر و عقاب که به روابط خارجی ایران و آمریکا زمان محمد رضا شاه پهلوی اشاره دارد . حالا این مجسمه که آمریکایی ها فرستادند سرش عقاب و بدنش شیر است که انتخاب آن خود جای فکر دارد ...

سالها پیش مک فارلین اولین بار برای آشتی‌ با خود یک «کیک» به ایران آورد که از قضا شبیه «کلید» بود.

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه‌ای که با روزنامه اطلاعات در سال 1365 داشت به این موضوع اشاره کرده و می‌گوید: «وقتی که هواپیما وارد فرودگاه مهرآباد شد. به ما اطلاع دادند که این آقایانی که در فرودگاه از هواپیما پیاده شدند می‌گویند، ما آمریکایی هستیم و برای مسئولان کشور ایران از آقای ریگان و مسئولان آمریکا پیام آورده‌ایم که ما فوری با رؤسای قوا جلسه تشکیل دادیم و گفتیم این آقایان را فعلاً در فرودگاه توقیف کنید تا ببینیم مسأله آن‌ها چیست... آن‌ها در فرودگاه معطل شدند تا ما توانستیم تصمیم بگیریم و خدمت امام مسأله را عرض کردیم و امام فرمودند که با آن‌ها صحبت نشود و پیام آن‌ها را نگیرید و ببینید که آن‌ها کی هستند و برای چه به ایران آمده‌اند؟ آن‌ها را به هتل منتقل کردیم. در هتل ادعا کردند که آقای «مک فارلین» و یک دو نفر دیگر از مشاورین ریگان در بین این افراد هستند که برای مقامات ایران پیام آورده‌اند و آقای ریگان برای مسئولان کشور شما هدیه فرستاده‌اند. هدیه برای هر یک از ما یک عدد اسلحه کلت بود و گفتند که پیام را هم در ملاقات حضوری با شما می‌گوییم و یک عدد کیک هم آورده بودند که به شکل کلید بود... خلاصه هدف آن‌ها در این اصل این بود که بیایند آن یخ‌های سردی که در روابط ایران و آمریکا ایجاد شده است، این یخ‌های اقیانوس منجمد را ذوب کنند! آن‌ها خواهش و التماس کردند که یکی از مسئولان کشور ما را بپذیرند»

3. باید خیلی ساده لوحی باشد که تصور کنیم آمریکایی که به هم پیمانان خود رحم نمی کند و هر روز بیش از پیش جاسوسی هایش در کشورهای اروپایی و .. افشا می شود به دنبال روابط حسنه با ایران که دشمن دیرینه اش بوده باشد ! نه؟


4. الآن یک جریانی در کار است ...که آن جریان انسان را از این معنا می‏ترساند که بخواهد به طور خزنده این کشور را باز هل بدهد طرف امریکا؛ بخواهند از این راه پیش بروند. و این یک مسئله‏ ای است که به قدری اهمیت دارد در نظر اسلام و باید آن قدر اهمیت داشته باشد در نظر شما فرماندهان و دیگران که اگر احتمال این را بدهید، باید مقابلش بایستید، نه اینکه اول یقین کنید به اینکه مسئله این طوری است. بعضی چیزهاست که اگر انسان احتمالش را بدهد، یک احتمال صحیحی بدهد، باید دنبال کند او را و به آن اعتراض کند. 

 امام خمینی (ره)

 


روحانی متشکریم !

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

ممنونیم از اینکه درهای  ایران را به سوی آمریکایی ها باز کردی تا بلکه ایران هم مثل عراق و افغانستان آباد و آزاد شود و قیمت ها پایین بیاید و ما خوشبخت و شاد بشویم !